مشاوره روانشناسی

ساخت وبلاگ

Ong گفت : " به طور معمول ، چیزی که باعث می‌شود بیماران به دنبال درمان باشند ، زمانی است که بی‌خوابی آن‌ها شروع به تاثیر گذاری بر کیفیت زندگی یا عملکرد روزمره آن‌ها می‌کند .
اگرچه بی‌خوابی به طور سنتی با دارو درمان شده‌است ، دستورالعمل‌های جدید منتشر شده در سال ۲۰۱۶ توسط کالج پزشکان آمریکا توصیه می‌کنند که CBT برای اولین بار ، جلوتر از قرص‌های خواب‌آور مورد استفاده قرار گیرد .
شرکت کنندگان در مطالعه با استفاده از برنامه Sleepio و یک برنامه آی پد مرتبط تحت درمان قرار گرفتند . Sleepio ، یک برنامه بهبود خواب دیجیتال با استفاده از تکنیک‌های CBT طراحی‌شده توسط Espie ، محصولی از بهداشت بزرگ است .
تحویل به شش جلسه به طور متوسط ۲۰ دقیقه به طول انجامید و شرکت کنندگان اجازه دسترسی به این مداخله تا ۱۲ هفته را داشتند . محققین این مطالعه را به صورت آنلاین در عرض ۰ هفته ( اساس ) ، چهار هفته ( نیمه درمان ) ، هشت هفته ( بعد از درمان ) ، و ۲۴ هفته ( پی‌گیری ) ارزیابی کردند . محتوای برنامه براساس راهنمای CBT بود و شامل مولفه‌های رفتاری ، شناختی و آموزشی بود .
یافته‌های مطالعه اضافی به شرح زیر است :
در گروه دیجیتالی CBT ( dCBT ) ، ۶۸۹ شرکت‌کننده ( ۸۰.۸ درصد ) در حداقل یک جلسه به ثبت رسیدند ، ۴۹۱ شرکت‌کننده در چهار جلسه کامل شدند و ۴۱۳ شرکت‌کننده ( ۴۸.۴ درصد ) تمام این شش جلسه را تکمیل کردند .
At در روزه‌ای چهار ، ۸ و ۲۴ ، با پیشرفت چشمگیری در سلامت جهانی و سلامت روانی همراه بود . پیشرفت در بی‌خوابی این پیامدها را میانجی گری می‌کند .
نشانه‌های افسردگی ، اضطراب ، خواب‌آلودگی و شکست‌های شناختی همگی تفاوت‌های مهمی را به نفع of در هفته چهار ، هشت و ۲۴ نشان دادند . در حالی که درجه تغییر نسبتا ً کوچک بود ، تغییرات به لحاظ آماری معنی‌دار بودند .
درجه تغییر برای خستگی در هفته چهار ، ۸ و ۲۴ ، متوسط بود .
با توجه به بهره‌وری در کار به علت مشکلات خواب ، نتایج نشان داد که اندکی بهبود متوسط بعد از dCBT وجود دارد .
یک اثر کوچک اما قابل‌توجه بر حسب کاهش غیبت نسبت به خواب ضعیف و افزایش رضایت شغلی در هفته ۲۴ مشاهده شد .
هیچ تاثیر قابل‌توجهی در هر زمانی روی عملکرد رابطه وجود نداشت .
Espie گفت : " در مطالعات بالینی ، dCBT به لحاظ آماری معنی‌دار و از لحاظ بالینی نتایج معنی‌دار از جمله خواب ، بهداشت روانی و عملکرد روز را به دست آورده‌است .
به اندازه کافی نخوابیده باشی؟ جهش موشی که برای افزایش مقادیر روزانه و نیاز به خواب نشان داده می‌شود
مبدا :
دانشگاه of
خلاصه :
یک جهش در پروتئین یک موش ، اثرات زیادی بر روی چگونگی خواب موش‌ها و سطح هشیاری آن‌ها در هنگام آگاه شدن دارد . این تحقیق همچنین می‌تواند بر مکانیسم‌های فیزیولوژیکی منظم کردن خوابیدن در انسان‌ها و اینکه چگونه گاهی اشتباه می‌کنند را روشن کند .
خواب برای عملکرد مناسب در سراسر کشور حیوانات حیاتی است ، اما در مورد مکانیسم‌های فیزیولوژیکی که آن را تنظیم می‌کنند و دلایل تغییرات طبیعی در الگوهای خواب مصنوعی مشهور است .
یک مطالعه جدید گزارش‌شده در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم نشان داده‌است که یک جهش در پروتئین یک موش ، اثرات زیادی بر روی چگونگی خواب موش‌ها و سطح هشیاری آن‌ها در هنگام خودآگاه دارد . این کار همچنین می‌تواند بر مکانیسم‌های فیزیولوژیکی منظم کردن خوابیدن در انسان‌ها و اینکه چگونه گاهی اشتباه می‌کنند ، روشن کند .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 218 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 21:26

نویسندگان برخی از محدودیت‌ها را ذکر می‌کنند ، از جمله این که مطالعه آن‌ها مشاهداتی است ، بنابراین نمی‌تواند علل اساسی و یا جهت ارتباط را تعیین کند . داده‌ها نیز خود - گزارش‌شده هستند و می‌توانند در معرض تعصب باشند . پرسشنامه‌ها تنها در ابتدای مطالعه مورد استفاده قرار گرفتند ، و بنابراین چگونگی تغییر رفتارها در طول زمان را پی‌گیری نمی‌کنند بنابراین چرخه‌های آتی مطالعه باید برای درک گرایش‌ها در طول زمان مورد تحلیل قرار گیرند .
دکتر ادواردو Esteban Bustamante ، دانشگاه ایلینویز ، ایالات‌متحده می‌گوید : " از طریق یک لنز تطبیقی ، ارتباط قوی بین شناخت جهانی و توصیه‌های زمان نمایش تفریحی که توسط والش و همکارانش مشاهده شد ، وقفه چرخه بازیابی استرس را برای رشد در کودکانی که با این پیشنهاد مواجه نمی‌شوند ، منعکس می‌کنند . هر دقیقه که در صفحه می‌گذرد ، لزوما ً یک دقیقه از فعالیت‌های چالش برانگیز یا شناختی جابجا می‌شود . در مورد استفاده از صفحه نمایش شبانه ، این جابجایی می‌تواند با اختلال کیفیت خواب ترکیب شود . این وسوسه کننده است که در یافته‌ها تسلی پیدا کنیم که فعالیت‌های ذهنی چالش شناختی می‌توانند به عنوان شناخت بهره‌مند شوند، اما اگر به یک انتخاب داده شود، اغلب کودکان به طور مداوم و قابل‌پیش‌بینی نسبت به رفتارهای غیر فعال بیشتری نسبت به افراد با انگیزه کم‌تر ، انتخاب می‌کنند ."
علائم Insomnia ، بهبود کلی سلامتی با برنامه آنلاین بی‌خوابی
برنامه جدید درمان رفتاری ، خواب بهتر را به سلامت کلی بهتر پیوند می‌دهد .
مبدا :
دانشگاه Northweste
خلاصه :
یک مطالعه جدید یافته‌است که درمان بی‌خوابی با برنامه‌های دیجیتال می‌تواند علائم بی‌خوابی ، عملکرد روزمره و سلامت کلی را بهبود بخشد . یکی از محدودیت‌های اصلی درمان بیخوابی ، عدم ارایه دهندگان خدمات درمانی است ، اما این مطالعه از یک پلت فرم آنلاین استفاده کرده‌است که آن را به راحتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد . آن هم چنین رفتاری خودکار و مناسب برای درمان براساس الگوهای خواب user's را انجام می‌دهد .
درمان بی‌خوابی با برنامه‌های دیجیتال می‌تواند علائم بی‌خوابی ، عملکرد روزمره و سلامت کلی را بهبود بخشد ، یک مطالعه جدید از دانشگاه آکسفورد و نورث Medicine پیدا شده‌است .
در یک مطالعه طولانی که شامل ۱، ۷۱۱ نفر می‌شود ، محققان دریافتند که درمان شناختی آنلاین ( CBT ) نه تنها علائم بیخوابی را بهبود بخشید ، بلکه سلامت کارکردی ، سلامت روانی ، سلامت روانی و کیفیت زندگی مرتبط با خواب را بهبود بخشید .
این مطالعه در روز ۲۵ سپتامبر در رشته روانشناسی اجتماعی به چاپ رسید .
یکی از محدودیت‌های اصلی درمان بیخوابی ، عدم ارایه دهندگان خدمات درمانی است ، اما این مطالعه از یک پلت فرم آنلاین استفاده کرده‌است که آن را به راحتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد . آن هم چنین رفتاری خودکار و مناسب برای درمان براساس الگوهای خواب user's را انجام می‌دهد .
نویسنده مطالعه ، جیسون Ong می‌گوید که یک ماه چهار تا شش ماه منتظر یک بیمار بی‌خوابی است تا قرار ملاقاتی در کلینیک خواب داشته باشد .
Ong ، دانشیار of در پزشکی خواب در دانشکده پزشکی فینبرگ دانشگاه Northweste می‌گوید : " ما می‌توانیم با استفاده از یک برنامه دیجیتالی ، به بسیاری از بیماران مبتلا به بیخوابی برسیم . "
Insomnia به عنوان عامل خطر برای توسعه اختلالات سلامتی ذهنی ، بیماری‌های قلبی عروقی و دیابت نوع ۲ شناخته شده‌است .
مطالعه ما نشان می‌دهد که پزشکی دیجیتال می‌تواند راه قدرتمندی برای کمک به میلیون ‌ها نفر از مردم به خاطر بی‌خوابی باشد ، اما به خاطر بی‌خوابی بهتر و سلامت فیزیکی بهتر است ."
این مطالعه نشان می‌دهد که فواید بالینی of دیجیتال فراتر از خواب است تا عملکرد روز person's را بهبود بخشد .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 214 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 21:25

به طور انفرادی ، زمان نمایش محدود و خواب بهبود یافته با قوی‌ترین پیوند برای بهبود شناخت مرتبط بوده ، در حالی که فعالیت فیزیکی برای سلامت جسمی اهمیت بیشتری دارد .
با این حال ، تنها یک در ۲۰ کودک بین ۸ تا ۱۱ سال با سه توصیه توصیه‌شده توسط جنبش ۲۴ ساعته کانادایی برای تضمین رشد شناختی خوب ۹ تا ۱۱ ساعت خواب ، کم‌تر از دو ساعت نمایش تفریحی ، و حداقل یک ساعت فعالیت فیزیکی در هر روز ملاقات می‌کنند .
این مطالعه نشان داد که کودکان آمریکایی به طور متوسط ۳ / ۳ ساعت در روز در زمان نمایش تفریحی هزینه می‌کنند .
نویسندگان می‌گویند که یافته‌های آن‌ها نشان می‌دهد که وفادار بودن به دستورالعمل‌های دوران کودکی و نوجوانی ، به خصوص برای زمان نمایش ، برای رشد شناختی مهم است .
دکتر جرمی والش ، موسسه تحقیقات CHEO ، اتاوا ، کانادا ، می‌گوید : " شواهد نشان می‌دهند که خواب خوب و فعالیت فیزیکی به طور مستقل با عملکرد تحصیلی بهبود یافته همراه هستند ، در حالی که فعالیت فیزیکی نیز با زمان واکنش بهتر ، توجه ، حافظه و مهار مرتبط است . ارتباط بین رفتار sedentary ، مانند زمان نمایش تفریحی ، روشن نیست چون این تحقیق در مراحل اولیه است و به نظر می‌رسد که بسته به نوع فعالیت مبتنی بر صفحه متفاوت باشد ."
در این مطالعه ، داده‌ها از ۴، ۵۲۰ کودک از ۲۰ مکان در سراسر ایالات‌متحده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند . کودکان و والدین در ابتدای محاکمه پرسشنامه‌ها و اقدامات را تکمیل کردند تا فعالیت فیزیکی child's ، خواب و زمان نمایش را برآورد کنند . کودکان همچنین یک تست شناخت را به پایان رساندند که توانایی‌های زبانی ، حافظه episodic ، عملکرد اجرایی ، توجه ، حافظه کار و سرعت پردازش را ارزیابی کردند . این مطالعه کنترل بر درآمد خانوار ، آموزش والدین و کودکان ، قومیت ، توسعه pubertal ، شاخص توده بدنی و اینکه آیا کودک آسیب مغزی جدی داشته‌است را کنترل کرد .
تقریبا ً یک در سه کودک ( ۲۹ % - - / ۴، ۵۲۰ ) با هیچ کدام از این رهنمودها آشنا نشدند ، ۴۱ درصد ( ۱، ۸۴۵ / ۴، ۵۲۰ ) با یک ، ۲۵ درصد ( ۱، ۱۲۹ / ۴، ۵۲۰ ) با هم برخورد کردند و ۵ درصد ( ۲۱۶ / ۴، ۵۲۰ ) با هر سه توصیه ملاقات کردند .
نیمی از کودکان با توصیه خواب ( ۵۱ درصد ، ۲، ۳۰۳ / ۴، ۵۲۰ ) ، ۳۷ درصد ( ۱، ۶۵۵ / ۴، ۵۲۰ کودک ) با توصیه زمان صفحه ملاقات کردند و ۱۸ درصد ( ۷۹۳ / ۴، ۵۲۰ کودک ) با توصیه فعالیت فیزیکی آشنا شدند .
هر چه بیشتر توصیه‌های فردی که کودک با آن‌ها آشنا شد ، شناخت آن‌ها بهتر بود. علاوه بر این ، ملاقات تنها توصیه زمان صفحه نمایش یا زمان نمایش و توصیه‌های خواب قوی‌ترین پیوند با توسعه شناختی بود .
اگرچه شواهد قابل‌توجهی برای ارتباط بین فعالیت فیزیکی و رشد شناختی وجود دارد ، در این مطالعه توصیه فعالیت فیزیکی به تنهایی هیچ ارتباطی با شناخت ندارد . نویسندگان این مقاله یک یافته شگفت‌انگیز بودند و ممکن است نشان دهند که معیار مورد استفاده ممکن است به اندازه کافی خاص نباشد . آن‌ها توجه دارند که فعالیت فیزیکی مهم‌ترین رفتار برای پیامدهای سلامت جسمی است و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که این فعالیت بر شناخت تاثیر منفی داشته باشد.
دکتر والش به این نتیجه می‌رسد : " ما دریافتیم که بیش از دو ساعت نمایش تفریحی در کودکان با رشد شناختی ضعیف همراه بوده‌است . تحقیقات بیشتر در ارتباط بین زمان نمایش و شناخت در حال حاضر مورد نیاز است ، از جمله مطالعه تاثیر انواع مختلف زمان صفحه ، چه محتوا ، آموزش و سرگرمی است ، و اینکه آیا آن نیاز به تمرکز دارد یا شامل انجام چند کار است. براساس یافته‌های ما ، paediatricians ، والدین ، آموزگاران ، و سیاست گذاران باید زمان نمایش تفریحی را ترویج دهند و در طول دوران کودکی و نوجوانی به routines خواب سالم اولویت دهند ."

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 236 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 21:24

طبق گفته متخصصان خواب , نوجوانان نیازمند ساعات خواب و بیداری در شب برای بهداشت مطلوب هستند , با این حال بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان دبیرستانی کم‌تر از این میزان دریافت می‌کنند . مطالعات قبلی نشان داده‌اند که خواب ناکافی در جوانان می‌تواند منجر به مشکلات یادگیری , قضاوت مختل و ریسک رفتارهای بهداشتی نامطلوب گردد . در یک مطالعه جدید , محققان در بیمارستان بریگام یانگ یک نمونه داده‌های ملی از رفتارها و طول مدت خواب دانش آموزان دبیرستانی را طی هشت سال مورد بررسی قرار دادند و رابطه‌ای بین مدت خواب و ریسک ایمنی شخصی یافتند . نتایج در نامه تحقیقات طب اطفال در ۱۱ اکتبر منتشر شده‌است .
او گفت : " ما احتمال رفتارهای ناایمن به وسیله دانش آموزان دبیرستانی را با ساعات کمتری از خواب افزایش داده‌ایم . " او گفت : " ما در ساعات کمتری از خواب به میزان قابل‌توجهی افزایش یافتیم . " رفتارهای پرخطر برای حوادث و خودکشی‌ها که علل اصلی مرگ در بین نوجوانان هستند و پیامدهای مهمی برای سلامت و ایمنی دانش آموزان دبیرستانی در سطح کشور دارند . "
در مقایسه با دانش آموزانی که هشت ساعت در شب می‌خوابند , دانش آموزانی که کم‌تر از ۶ ساعت می‌خوابند , دو برابر گزارش خود را با استفاده از الکل , تنباکو , ماری جووانا یا داروهای دیگر و رانندگی بعد از نوشیدن الکل گزارش کرده‌اند . آن‌ها همچنین تقریبا ً دو برابر گزارش حمل سلاح یا در یک جنگ بودند . محققان دریافتند که قوی‌ترین ارتباطات مربوط به حالت روحی و خود آزاری است . آن‌هایی که کم‌تر از ۶ ساعت می‌خوابند , بیش از سه برابر احتمال خودکشی یا تلاش برای اقدام به خودکشی هستند که منجر به درمان می‌شود . تنها درصد دانش آموزان در این مطالعه به طور متوسط بیش از ۸ ساعت در شب‌های مدرسه می‌خوابند .
بررسی رفتار ریسک جوانان دوبار توسط مرکز کنترل بیماری‌ها و پیش‌گیری از بیماری‌ها در مدارس دولتی و خصوصی در سراسر کشور انجام می‌شود . ابزار گردآوری داده‌ها , پرسشنامه محقق ساخته بود . رفتار ریسک‌پذیری شخصی به صورت جداگانه و به عنوان مقوله‌های کامپوزیتی مورد بررسی قرار گرفت . تمام تحلیل‌ها با توجه به طراحی بررسی پیچیده و کنترل سن , جنس , نژاد و سال بررسی در مدل‌های ریاضی برای آزمون ارتباط بین مدت خواب و هر پیامد مورد نظر وزن‌دهی شدند .
الیزابت مک لین , استاد ارشد واحد مدلسازی تحلیلی , بخش خواب و اختلالات شبانه‌روزی , بیمارستان بریگام و زنان گفت : " خواب ناکافی در جوانان نگرانی‌های بهداشتی متعددی از جمله بهداشت روانی , سو مصرف مواد و تصادفات رانندگی را افزایش می‌دهد . " تحقیقات بیشتری برای تعیین رابطه بین خواب و رفتارهای ایمنی شخصی مورد نیاز است . ما باید از تلاش‌ها برای ارتقای عادات خواب سالم و کاهش موانع برای خواب کافی در این جمعیت آسیب‌پذیر حمایت کنیم . "
محدودیت زمان نمایش تفریحی کودکان به کم‌تر از دو ساعت در روز در ارتباط با شناخت بهتر است .
تنها یک نفر از کودکان آمریکایی دستورالعمل‌های توصیه‌شده را در زمان فراغت , فعالیت فیزیکی و خواب ملاقات کردند .
منبع :
لنست,
خلاصه :
محدود کردن زمان نمایش تفریحی به کم‌تر از دو ساعت در روز , و داشتن خواب کافی و فعالیت فیزیکی با شناخت بهتر همراه است , در حالی که در مقایسه با هیچ توصیه , با توجه به مطالعه مشاهده‌ای بیش از ۴۰۰ کودک زیر ۱۷ سال سن دارد .
محدود کردن زمان صفحه نمایش تفریحی به کم‌تر از دو ساعت در روز , و داشتن خواب کافی و فعالیت فیزیکی با شناخت بهتر همراه است , در حالی که با هیچ توصیه , در مقایسه با هیچ توصیه , با توجه به مطالعه مشاهده‌ای بیشتر کودکان زیر ۱۷ سال در مجله سلامت کودکان و نوجوانان لنست .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 199 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 21:23

برخی اشتباه‌ات اساسی مانند اضافه کردن نمک به یک دستورالعمل ممکن است چندان جدی نباشد . با این حال , او گفت که برخی از بزرگ‌ترین بلایای طبیعی بشر مانند چرنوبیل , نشت نفت اکسون والدز و انفجار چلنجر - - همراه با قطار روزانه و تصادفات رانندگی حداقل تا حدی محرومیت از خواب دارند .
فن امیدوار است که یافته‌های آزمایشگاه او روشن کند که چگونه خواب بحرانی تکمیل هر کار , بزرگ یا کوچک باشد .
او گفت : " هر روز تقریبا ً یک اسفنج در داخل بیمارانی باقی می‌ماند که جراحی شده‌اند . فن فن می‌گوید : " این یک اشتباه بالقوه مهلک در هر سال است و نمونه‌ای از یک کار مرحله‌ای بسیار اشتباه است که می‌تواند ناشی از محرومیت از خواب باشد . " تحقیقات ما نشان می‌دهد که افراد محروم از خواب نباید کارهایی را انجام دهند که در آن‌ها قطع می‌شود و یا فقط برای دوره‌های کوتاه آن‌ها را اجرا می‌کنند . "
تیم فن ( فن ) برای آزمایش تاثیر محرومیت از خواب بر روی این که مردم چگونه مراحل زیر را دنبال می‌کنند , به آزمایشگاه خواب رفتند . به طور دوره‌ای , آن‌ها قطع می‌شدند و باید به یاد داشته باشند که قبل از اینکه دوباره بلند شوند , در روند کار بودند . در نیمه‌شب نیمی از شرکت کنندگان به خانه رفتند و نیمه دیگر تمام شب را در آزمایشگاه بیدار ماندند . صبح روز بعد همه این روند را دوباره تکمیل کردند .
آنچه در تیم فن یافت , پرش شدیدی در اشتباه‌ات کسانی بود که می‌خوابیدند .
فن گفت : " همه شرکت کنندگان در شب معیارهای عملکرد را برآورده کردند, اما تقریبا ً ۹۰ درصد از شرکت کنندگان در گروه فاقد خواب در صبح شکست خوردند , در حالی که درصد کسانی که می‌خوابیدند " . علاوه بر این, شرکت کنندگان محروم از خواب نه تنها خطاهای بیشتری نسبت به آن‌هایی که خواب بودند نشان دادند , بلکه افزایش تدریجی خطاهای مرتبط با حافظه را نیز نشان دادند . این امر نشان می‌دهد که گروه محروم , دچار مشکل فراوانی شده‌است و به یاد می‌آورد که در طول وقفه‌ها در توالی قرار دارند . "
تحقیقات نشان می‌دهد که نگهداری حافظه مقصر اصلی حفظ خواب از انجام موفقیت‌آمیز وظایف است . فن توضیح داد که با حفظ حافظه , گرفتن کاری که بدون اشتباه رها شده‌اید بسیار سخت‌تر است .
فن همچنین توضیح داد که حواس‌پرتی ما هر روز صورت می‌گیرد - - چه دریافت پیام متنی یا پاسخ به یک سوال - - اجتناب‌ناپذیر است, اما به خصوص برای مردم محروم مضر است .
فن می‌گوید : " کار با کاهش ظرفیت شناختی اثرات گسترده‌ای دارد . " دانش آموزان ممکن است همه دانش آموزان را بکشند و برای امتحانات خود اطلاعات کسب نکنند . نگران‌کننده‌تر , افرادی که مشاغل بحرانی دارند ممکن است به خاطر محرومیت از خواب , خود و دیگر اعضای جامعه را در معرض خطر قرار دهند . نمی‌توان نادیده گرفت . "
تحقیقات فن که در کنار همکاران ام ام اس ام , اریک مک کین و میشل استپان انجام شد, توسط دفتر تحقیقات نیروی دریایی ایالات‌متحده آمریکا تامین شد .
سپس آزمایشگاه فن فن , پتانسیل مداخلات خواب و خواب را برای کمک به جبران اثرات منفی محرومیت از خواب بررسی خواهد کرد .
خواب ناکافی همراه با رفتارهای پر خطر در نوجوانان
مسایل بهداشت روانی , سو استفاده از مواد , حوادث بیشتر برای دانش آموزان دبیرستانی که کم‌تر از شش ساعت در شب می‌خوابند
منبع :
بیمارستان زنان بریگام یانگ
خلاصه :
محققان یک نمونه داده‌های ملی از رفتارها و طول مدت خواب دانش آموزان دبیرستانی را طی هشت سال مورد بررسی قرار دادند و رابطه‌ای بین مدت خواب و ریسک ایمنی شخصی یافتند .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 225 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 21:23

تیم Saper's با کار کردن با موش‌های مهندسی ژنتیک به طور مصنوعی ، نورون‌های VLPO را با استفاده از چندین ابزار مختلف فعال کرد . دانشمندان در یک سری آزمایش‌ها ، سلول‌های نورونی با استفاده از پرتوی نور لیزری برای آتش زدن آن‌ها ، فرایندی به نام optogentics را فعال کردند . در یک آزمایش دیگر ، تیم از یک ماده شیمیایی برای فعال کردن به طور انتخابی نورون‌های VLPO استفاده کرد . در هر دو مورد ، فعال کردن این سلول‌ها به شدت به خواب رفت .
نتایج تایید کردند که این نورون‌ها در طول خواب فعال هستند و آسیب به آن‌ها باعث بیخوابی می‌شود - همانطور که در Saper's کار بعدی با حیوانات آزمایشگاهی و در سال ۲۰۱۴ در افراد مسن که سلول‌های of را به عنوان بخشی از فرآیند طبیعی پیری از دست داده‌اند ، دیده می‌شود .
براساس آن بدنه کار قبلی ، زمانی که یک تیم دیگر از محققان درست عکس آن را گزارش کردند غافلگیر شد . در یک نشریه سال ۲۰۱۷ ، آزمایش‌ها تحریک نورون‌های VLPO حیوانات آزمایشگاهی را بیدار کرد . در مقاله حاضر ، تیم Saper's تناقضات ظاهری را پاک‌سازی کرد .
Saper گفت : " ما دریافتیم که وقتی سلول‌های VLPO یک تا چهار بار در ثانیه تحریک می‌شوند ، هر بار که تحریک می‌شوند ، به خواب می‌روند ، اما اگر شما آن‌ها را سریع‌تر از آن تحریک کنید ، شروع به تیراندازی می‌کنند و در نهایت آتش را قطع می‌کنند . ما دریافتیم که همکاران ما در آزمایشگاه دیگر ۱۰ بار در ثانیه سلول‌ها را تحریک می‌کنند ، که عملا ً آن‌ها را از بین می‌برد ."
علاوه بر این ، تیم Saper's همچنین دریافتند که فعال کردن سلول‌های VLPO باعث کاهش دمای بدن می‌شود . دانشمندان قبلا ً می‌دانستند که دمای گرم سلول‌های VLPO را فعال می‌کند و دمای بدن در طول خواب ، زمانی که نورون‌های VLPO شروع به تیراندازی می‌کنند ، کمی فروکش می‌کند.
Saper افزود : " ما فکر کردیم که به همین دلیل است که مردم باید زیر یک پتوی گرم خم شوند تا به خواب بروند ."
با این حال ، با فعال‌سازی مداوم ، دمای بدن در موش‌ها به اندازه ۵ یا ۶ درجه سانتیگراد کاهش یافت . تیم Saper's پیشنهاد کرد که اخراج بیش از حد از این نورون‌ها ممکن است مسئول خواب طولانی‌مدت و کاهش دمای بدن در حیواناتی که به خواب زمستانی می‌روند ، باشد . در ادامه ، تیم Saper's در حال حاضر به رابطه بین خواب و دمای بدن در مطالعات مداوم نگاه می‌کند .
چگونه محرومیت از خواب مانع حافظه می‌شود
مبدا :
دانشگاه ایالتی میشیگان
خلاصه :
محققان بزرگ‌ترین مطالعه تجربی را در رابطه با محرومیت از خواب تا به امروز انجام داده‌اند و نشان می‌دهند که چه میزان کارکرد بدون خواب می‌تواند در هر چیزی از نانوایی باشد و اضافه کردن نمک به کوکی و جراحی‌های ترمیمی بیشتر است .
محققان دانشگاه ایالتی میشیگان ، بزرگ‌ترین مطالعه تجربی را در مورد محرومیت از خواب تا به امروز انجام دادند و آشکار کردند که چگونه بدون خواب خوب عمل می‌کنند و می‌توانند در همه چیز از bakers استفاده کنند و نمک زیادی به cookies و جراحی‌های botching اضافه می‌کنند .
در حالی که تحقیقات محرومیت از خواب ، isn't جدیدی را ایجاد می‌کند، سطحی که در آن عوامل حواس‌پرتی ، خاطرات افراد محروم را مختل می‌کنند و آن‌ها را از تکمیل موفقیت‌آمیز وظایف به چالش می‌کشند تا زمانی که تیم MSU's تاثیر را تعیین کند ، مشخص نیست .
کیمبرلی فن ، استادیار روانشناسی و مدیر مرکز یادگیری و یادگیری دانشگاه "ام اس ام " ، می‌گوید : " اگر به اشتباه‌ات و تصادفات در عمل ، حمل و نقل عمومی و حتی فعالیت نیروگاه‌های هسته‌ای نگاه کنید ، کمبود خواب یکی از دلایل اصلی خطای انسانی است . تحقیقات نشان داده‌است که نزدیک به یک چهارم از مردم با روند کار سنگین در این شغل به خواب رفته‌اند ."
تحقیقات General در ژورنال روان‌شناسی تجربی به دلیل تمرکز آن بر روی تاثیر بر روی خواب بر روی تکمیل تکالیف ، برخلاف مطالعات قبلی است . فن توضیح داد که این وظایف شامل دستورالعمل‌های زیر هستند و شامل چند مرحله هستند .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 223 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 21:23

بزرگ‌ترین مطالعه خواب در ماه ژوئن ۲۰۱۰ آغاز شد و در عرض چند روز بیش از ۴۰۰ هزار نفر از سراسر جهان در تحقیقات علمی آنلاین شرکت کردند که شامل یک پرسشنامه عمیق و یک سری فعالیت‌های عملکرد شناختی است.
ما واقعا ً می‌خواستیم عادت‌های خواب مردم را در سراسر جهان ثبت کنیم . آدریان اوون , محقق ستاره غرب در علم اعصاب شناختی و تصویربرداری , می‌گوید : " بدیهی است که مطالعات خواب کمتری در مورد افراد در آزمایشگاه‌ها انجام شده‌است , اما ما می‌خواستیم ببینیم که خواب چه شکلی در جهان واقعی است " . افرادی که وارد سیستم شدند اطلاعات زیادی درباره خودشان به ما دادند . ما یک پرسشنامه نسبتا ً گسترده داشتیم و آن‌ها چیزهایی را به ما گفتند که چه داروهایی در آن‌ها وجود داشت , چقدر قدیمی بودند , جایی که آن‌ها در دنیا بودند و چه نوع تحصیلاتی دریافت کرده بودند چون اینها عواملی هستند که ممکن است به برخی از نتایج کمک کنند . "
تقریبا ً نیمی از شرکت کنندگان به طور معمول کم‌تر از ۲۴ ساعت در شب می‌خوابند , حدود یک ساعت کم‌تر از مقدار توصیه‌شده مطالعه . یک کشف شگفت‌انگیز این بود که بیشتر شرکت کنندگانی که چهار ساعت می‌خوابیدند , طوری عمل می‌کردند که انگار نه‌ساله بودند .
یک کشف شگفت‌انگیز دیگر این بود که خواب همه بزرگسالان را به یک اندازه تحت‌تاثیر قرار داد . میزان خواب مرتبط با رفتار شناختی بسیار کارکردی برای همه یک‌سان بود . همچنین , کاهش ارزش مرتبط با کم یا زیاد خواب به سن شرکت کنندگان بستگی نداشت .
" ما متوجه شدیم که مقدار بهینه خواب برای نگه داشتن مغز شما بهترین حالت را در هر شب دارد و این به چیزی است که دکترها به شما خواهند گفت که باید بدن خود را به شکل سوزن نگه دارید . او می‌گوید : " ما همچنین یافتیم که افرادی که بیشتر از آن خوابیدند , به اندازه کسانی که زیاد می‌خوابیدند , دچار نقصان شدند . "
استدلال شرکت کنندگان و توانایی‌های کلامی دو از اقداماتی بودند که به شدت تحت‌تاثیر خواب قرار گرفتند در حالی که عملکرد حافظه کوتاه‌مدت نسبتا ً تحت‌تاثیر قرار نگرفت . این موضوع از یافته‌های بیشتر مطالعات علمی در مورد محرومیت کامل خواب متفاوت است و پیشنهاد می‌کند که خوابیدن به اندازه کافی برای یک دوره طولانی , مغز شما را متفاوت از بیدار ماندن در تمام شب تحت‌تاثیر قرار می‌دهد .
در جنبه مثبت , شواهدی وجود دارد که حتی یک خواب یک شب می‌تواند بر توانایی فرد در فکر کردن تاثیر بگذارد . شرکت کنندگانی که بیش از حد معمول در شب می‌خوابند , قبل از شرکت در این مطالعه بهتر از کسانی که مقدار معمول و یا کم‌تر می‌خوابند , کار می‌کنند .
مانند نور : محققان سوییچ خواب مغز را شناسایی می‌کنند .
نورون‌های محرک خواب نیز بسته به تنظیم دمای بدن
منبع :
مرکز درمانی بث اسرائیل
خلاصه :
دانشمندان در موش‌ها نشان می‌دهند که سلول‌های مغزی خاص - - واقع در ناحیه هیپوتالاموس - - واقع در ناحیه هیپوتالاموس - - در حقیقت برای خواب عادی ضروری هستند .
دو دهه پیش , کلیفورد b . md / دکترا , رئیس دپارتمان عصب‌شناسی در مرکز پزشکی بث اسرائیل , و همکاران , مجموعه‌ای از سلول‌های عصبی را کشف کردند که فکر می‌کردند این سوییچ است که مغز را خاموش می‌کند و به آن اجازه خوابیدن می‌دهد . در مطالعه جدیدی که امروزه در ارتباط با طبیعت منتشر شده‌است , محققان و همکاران در موش‌ها نشان می‌دهند که این سلول‌ها - - واقع در منطقه‌ای از هیپوتالاموس , هسته پیش بینایی را نام می‌برند - - در واقع برای خواب عادی ضروری هستند .
مک کی , پروفسور عصب‌شناسی و عصب‌شناسی در دانشکده پزشکی هاروارد , می‌گوید : " مقاله ما اولین آزمایش از اتفاقی است که وقتی نورون‌ها را فعال می‌کنید , رخ می‌دهد . " یافته‌ها از مشاهده اولیه ما حمایت می‌کنند که سلول‌های بنیادی برای خواب طبیعی ضروری هستند . "

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 238 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 21:21

بکستون گفت که این مطالعه والدین را با برنامه‌های کاری غیرقابل‌انعطاف نشان می‌دهد تا بتوانند به کودکان خود کمک کنند تا بخوابند .
بکستون گفت : " اگر والدین می‌توانند به طور منظم برای بچه‌هایشان آنجا باشند و با داشتن یک روتین خواب منظم به آن‌ها کمک کنند ، همه آن‌ها برای رشد و رشد بلند مدت خود بسیار مفید هستند . شاید بتوانید با حمام شروع کنید ، سپس مسواک بزنید و کتاب بخوانید تا این نوع آرامش و زمان را به عنوان یک خانواده ایجاد کنید ."
محققان از داده‌ها از مادران ۱، ۰۴۰ و فرزندان آن‌ها برای این مطالعه استفاده کردند . هنگامی که کودکان پنج ساله و نه‌ساله بودند ، از مادرشان سوالاتی در مورد اینکه آن‌ها چقدر انعطاف‌پذیر بودند ، پرسیده شد . برای مثال ، اگر برنامه کار آن‌ها انعطاف‌پذیری کافی برای رسیدگی به نیازهای خانواده داشته باشد."
در هر زمان ، از مادران پرسیده شد که آیا فرزند آن‌ها خواب خوبی دارد یا نه ، اگر فرزند آن‌ها برای خوابیدن مشکل داشته باشد ، و چند ساعت در شب کودک آن‌ها معمولا ً خواب بوده‌است .
بکستون گفت که اندازه‌گیری میزان انعطاف‌پذیری مادران در برنامه کاری آن‌ها مهم است ، زیرا برخی از کارفرمایان می‌گویند که موقعیت آن‌ها انعطاف‌پذیر است ، اما تنها راه‌هایی است که به نفع کارفرما است .
بکستون گفت : " بسیاری از بزرگسالان ، به خصوص کارگران با وضعیت کم - اقتصادی که مادران مجرد هستند ، در بسیاری از این موقعیت‌ها ، ممکن است در آخرین لحظه فراخوانده شوند ، یا زود پس از برنامه‌ریزی برای کار در یک روز کامل ، به خانه فرستاده شوند . یا ، اگر پنج دقیقه دیر کنند ، می‌توانند نوشته شوند . این محیط‌های سخت و سخت از دیدگاه employer's انعطاف‌پذیر هستند ، اما به هیچ وجه برای کارمندان مفید نیستند ."
بعد از تجزیه و تحلیل داده‌ها ، محققان دریافتند که انعطاف‌پذیری در محیط کار کم‌تر با زمان خواب کودک کوتاه‌تر همراه بوده‌است . افزایش انعطاف در محیط کار از زمانی که کودک mother's پنج سال داشت و او ۹ سال داشت ، مربوط به کودکانی بود که به bedtimes چسبیده بودند و تنها ۴۴ درصد شانس کودک برای خوابیدن مشکل داشتند .
لی گفت که علاوه بر دارا بودن مفاهیم برای شیوه‌های کار در محل کار ، یافته‌ها همچنین راه‌هایی را نشان می‌دهند که کارکنان مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند به خانواده‌ها کمک کنند .
لی گفت : " تحقیقات پیشین نشان داده‌اند که اقدامات اولیه خواب می‌تواند تاثیرات بلند مدت بر خواب فردی داشته باشد . تحقیقات آینده نیز می‌تواند به شناسایی عوامل modifiable مرتبط با کار والدین و خواب کودک ادامه دهد ، بنابراین ما می‌توانیم برای ترویج سلامت خواب از دوران کودکی و کاهش اختلاف‌های بهداشت و سلامت آینده دخالت کنیم ."
بکستون و همکاران این تحقیق را به مطالعه بعدی ادامه می‌دهند ، در گذار به بزرگسالی ، که چگونه مسیرهای سلامت خواب ممکن است در ظهور و تداوم نابرابری‌های modifiable در خواب و رفاه نقش داشته باشند.
لورن هیل ، دانشگاه استونی بروک ، و لارنس م . برگر ، دانشگاه ویسکانسین - مدیسون نیز در این کار شرکت داشت .
موسسه ملی بهداشت کودکان و توسعه انسانی موسسه ملی بهداشت از این تحقیق حمایت کرده‌است .
بزرگ‌ترین مطالعه خواب نشان می‌دهد که چشم بسته زیادی می‌تواند برای مغز شما بد باشد
مبدا :
دانشگاه غربی اونتاریو
خلاصه :
نتایج اولیه از بزرگ‌ترین مطالعه خواب نشان داده‌است که افرادی که به طور متوسط بین ۷ تا ۸ ساعت در شب می‌خوابند نسبت به کسانی که کم‌تر یا بیشتر می‌خوابند نسبت به این مقدار می‌خوابند .
نتایج اولیه از بزرگ‌ترین مطالعه خواب نشان داده‌است که افرادی که به طور متوسط بین ۷ تا ۸ ساعت در شب می‌خوابند نسبت به کسانی که کم‌تر یا بیشتر می‌خوابند نسبت به این مقدار می‌خوابند .
neuroscientists از Institute غربی مغز و مغز یافته‌های خود را امروز در مجله impact ، SLEEP منتشر کردند .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 224 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 21:20

محققان کشف کردند که کیفیت خواب به شدت با ویژگی‌هایی در حرکات بدن ، عوامل مرتبط با سلامت ارتباط دارد که می‌تواند از طریق صداها و محیط خفته تشخیص داده شود .
سنسورها در یک smartwatch ، مانند شتاب‌سنج ، ژیروسکوپ و سنسور جهت گیری ، برای شناسایی حرکات بدن و دست در طول خواب مورد استفاده قرار گرفتند . میکروفون watch's ، صدای محیطی را ضبط می‌کند ، و همچنین wearer's خرناس می‌کشد و در طول خواب حرف می‌زند . علاوه بر این ، یک سنسور نور ، روشنایی را در محیط خفته ثبت می‌کند .
SleepGuard قادر است چهار وضعیت بدنی اصلی مانند خوابیدن بر پشت ، جلو و طرف را ثبت کند چون موقعیت بازو به شدت به وضعیت بدنی مرتبط است .
این فن‌آوری همچنین قادر به تشخیص سه موقعیت دستی مشترک است که می‌تواند به شناسایی مسائل مربوط به خواب کمک کند . برای مثال گذاشتن یک دست روی شکم می‌تواند ناراحتی را نشان دهد . قرار دادن یک دست روی سینه می‌تواند باعث ایجاد کابوس به خاطر فشار روی قلب شود و قرار دادن یک دست روی سر می‌تواند فشار اضافی بر روی اعصاب بر شانه قرار دهد و باعث درد دست به خاطر جریان خون محدود شود .
SleepGuard همچنین می‌تواند تعداد دفعاتی که پوشنده لباس در طول خواب غلت می‌خورد را بشمارید - - شاخص دیگری از کیفیت خواب با rollovers بیش از حد که به طور بالقوه خواب مزاحم را نشان می‌دهد .
دکتر Liqiong چانگ ، استادیار دانشگاه شمال غربی و یکی از نویسندگان این تحقیق می‌گوید : " وقتی در مقایسه با ناظران خواب موجود در بازار ، SleepGuard قادر به گزارش طیف وسیع‌تر از رویداده‌ای خواب و فراهم آوردن درک بهتر برای علل مشکلات خواب آن‌ها است ."
خواب بچه‌ها ممکن است از برنامه کاری فشرده مادران رنج ببرد
مبدا :
ایالت پن
خلاصه :
محققان پس از مطالعه عادت‌های خواب کودکان در سنین بین ۵ تا نه سال ، دریافتند که زمانی که مادران انعطاف‌پذیری کمتری در برنامه کاری خود گزارش کردند، کودکانشان خواب کمتری داشتند . زمانی که آن‌ها در برنامه کاری خود انعطاف بیشتری به دست آوردند ، فرزندان آن‌ها بیشتر خوابیدند .
ممکن است برای مادران شاغل سخت باشد که خواب خوبی داشته باشند ، اما ساعات سخت کار ممکن است بر خواب children's نیز تاثیر بگذارد .
محققان پس از مطالعه عادت‌های خواب کودکان در سنین بین ۵ تا نه سال ، دریافتند که زمانی که مادران انعطاف‌پذیری کمتری در برنامه کاری خود گزارش کردند، کودکانشان خواب کمتری داشتند . زمانی که آن‌ها در برنامه کاری خود انعطاف بیشتری به دست آوردند ، فرزندان آن‌ها بیشتر خوابیدند .
با این حال ، این پیوند زمانی کاهش پیدا کرد که محققان به این موضوع توجه داشتند که آیا این کودکان به طور معمول زمان خواب داده شده‌اند یا خیر ، پیشنهاد داده‌اند که bedtimes سازگار می‌تواند کلید جبران خسارت ناشی از برنامه فشرده کاری باشد .
Orfeu بکستون ، استاد بهداشت biobehavioral در ایالت پن ، گفت که نتایج نشان می‌دهند که چگونه و چرا یک برنامه کاری parent's ممکن است بر خواب children's تاثیر بگذارد .
بکستون می‌گفت : " ما این پیوند را بین برنامه‌های کاری انعطاف‌ناپذیر و الگوهای خواب children's دیده‌ایم ، اما می‌دانیم که چرا این اتفاق می‌افتد . ما routines های مثبت را می‌دانیم به ویژه برای رشد مثبت کودکان بسیار مهم هستند ، بنابراین اگر it's وجود نداشته باشد، خواب ممکن است آسیب ببیند ."
محققان گفتند که یافته‌ها - - که اخیرا ً در مجله مطالعات کودک و خانواده منتشر شده‌است - - همچنین پیشنهاد می‌کند که این امر می‌تواند برای کارفرمایان مفید باشد تا سیاست‌هایی را ایجاد کنند که به کارمندان انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد ، هم برای سلامت کارمندان و هم برای کودکان .
Soomi لی که اکنون دستیار پروفسور دانشگاه جنوب فلوریدا بود ، گفت که کارفرمایان می‌توانند با در نظر گرفتن نحوه تغییر روش‌های ساختاری و فرهنگی که ممکن است مانع انعطاف‌پذیری شوند ، این مقاله را آغاز کنند .
لی گفت : " اگر محل کار می‌تواند انعطاف‌پذیری و کنترل کارمندان را در زمان و محل کار آن‌ها بهبود بخشد ، آن‌ها می‌توانند گزینه‌های کاری انعطاف‌پذیر مختلفی برای کارمندان ، به ویژه برای مادران شاغل ، از قبیل flextime ، دورکاری ، یا اشتراک شغل با یک کارمند دیگر ارائه کنند .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 218 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 21:19

متخصصان خواب در حال حاضر از یک اندازه‌گیری به نام شاخص hypopnea apnea استفاده می‌کنند ، یا تعداد دفعاتی که بیمار تنفس را در هر ساعت خواب متوقف می‌کند ، برای تشخیص شدت یک گرفتگی تنفس مصنوعی است . اما این شاخص که عمدتا ً براساس داده‌های مردان است ، ریسک را در زنان پیش‌بینی نمی‌کند .
این مطالعه جدید نشان داد که علاوه بر این که چند وقفه در تنفس رخ می‌دهد ، هر یک از آن‌ها چقدر طول می‌کشد . بیماران با کوتاه‌ترین apneas ۳۱ درصد بیشتر در طول دهه بعدی پی‌گیری با شرکت کنندگان می‌مردند . این موضوع برای هر دو شرکت کنندگان مرد و مرد صادق بود .
در حال حاضر بهترین درمان گرفتگی تنفس یک فشار تنفسی مداوم ، یا CPAP ، ماشین است . اما برخی از بیماران این دستگاه را پیدا می‌کنند - - که به پوشیدن ماسک در طول خواب نیاز دارد - - ناراحت‌کننده و انتخاب نکردن آن ، به خصوص اگر apnea شدید نباشد .
این تحقیق جدید می‌تواند به پزشکان کمک کند تا توصیه‌های بهتری برای درمان داشته باشند . به عنوان مثال ، ممکن است برای تشویق هم مردان و هم زنان با وقفه‌های کوتاه تنفسی برای استفاده از یک ماشین CPAP مفید باشد - حتی اگر آن‌ها فقط کمبود خواب ملایم یا متوسط داشته باشند .
الگوریتم‌های مراقبت هوشمند جدید می‌توانند به شناسایی این که چرا شما ضعیف هستید ، کمک کنند
مبدا :
دانشگاه لنکستر
خلاصه :
الگوریتم‌های جدید از سنسورهای ساعت هوشمند چندگانه استفاده می‌کنند تا به طور دقیق الگوهای خواب کارکنان را زیر نظر داشته باشند . نرم‌افزار به نام SleepGuard می‌تواند کیفیت خواب را تخمین زده و به کاربران کمک کند تا چرت زدن بهتری داشته باشند .
الگوریتم‌های جدید از سنسورهای ساعت هوشمند چندگانه استفاده می‌کنند تا به طور دقیق الگوهای خواب کارکنان را زیر نظر داشته باشند .
نرم‌افزار به نام SleepGuard می‌تواند کیفیت خواب را تخمین زده و به کاربران کمک کند تا چرت زدن بهتری داشته باشند .
SleepGuard ترکیبی از عوامل غیر زیست - زیست - - از جمله حرکات بدن ، اصوات مربوط به اختلالات خواب و نور محیط را ردیابی می‌کند .
SleepGuard که توسط محققانی از دانشگاه لنکستر در انگلستان و دانشگاه شمال غربی چین ایجاد شده‌است ، در ۱۵ شرکت‌کننده در مطالعه مورد آزمایش قرار گرفته‌است . نتایج نشان می‌دهند که SleepGuard می‌تواند کیفیت خواب را با دقت مشابه بر مانیتورهای خواب درجه مصرف‌کننده تخمین بزند . همچنین می‌تواند اطلاعات کلیدی درباره عوامل پشت کیفیت خواب را ثبت کند و می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا علل ریشه‌ای این خواب ضعیف را شناسایی کنند .
تیم تحقیقاتی امیدوار است که این فن‌آوری بتواند درک عمیق‌تر و جامع‌تر از خواب آن‌ها داشته باشد و آن‌ها را قادر به انجام اقدامات آگاهانه برای بهبود کیفیت خواب آن‌ها و در نتیجه سلامتی آن‌ها نماید .
توصیه‌های ساده برای بهتر شدن خواب می‌تواند شامل تغییر روشنایی اتاق ، سر و صدا ، تغییر وضعیت بدنی و نیز وضعیت‌های دستی باشد .
دکتر ژنگ وانگ ، مدرس ارشد دانشگاه لنکستر و یکی از نویسندگان این تحقیق ، گفت : " کیفیت خواب به طیف گسترده‌ای از عوامل مانند نور محیط ، noisiness و الگوهای تنفس ، وضعیت خوابیدن و روتین خواب بستگی دارد .
" بدون جزئیات محیط خفته و حالات بدنی و حرکات پیچیده در طول مراحل خواب ، علت اصلی خواب ضعیف را نمی‌توان به دست آورد و در نتیجه مورد بررسی قرار گرفت .
دکتر Petteri Nurmi ، مدرس دانشگاه لنکستر و یکی از نویسندگان این کار ، گفت : " هدف از پروژه ما ، باز کردن پتانسیل کامل مصرف کنندگان - ، بهره‌گیری از مجموعه پیچیده سنسورها برای بدست آوردن درک کامل‌تری از الگوهای خواب مصنوعی است ."
SleepGuard فعالیت‌های فیزیکی را به جای سیگنال‌های زیستی ثبت می‌کند . این مساله را نمی‌توان با دقت تکنولوژی درجه پزشکی مقایسه کرد ، اگرچه مزایای آن این است که استفاده از آن در خانه ارزان و آسان است .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 196 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 21:19

با این حال , بدون توجه به اینکه نام کودک در پیام گنجانده شده‌است , هیچ تفاوتی بین آن‌ها وجود ندارد .
مارک کاس , نویسنده تحقیق و مدیر مرکز اختلالات خواب در بیمارستان کودکان در سراسر کشور , می‌گوید : " کودکان به طور قابل‌ملاحظه‌ای نسبت به بیدار شدن توسط صدا در هنگام خواب مقاوم هستند . " کودکان طولانی‌تر و عمیق‌تر از بزرگسالان می‌خوابند و به صداهای بلندتر از بزرگسالان نیاز دارند . به همین دلایل , کودکان کم‌تر بیدار می‌شوند و از آتش‌سوزی خانه در شب فرار می‌کنند . این واقعیت که ما قادر به پیدا کردن یک صدا هشدار دود هستیم که میزان زمان لازم برای بسیاری از کودکان را کاهش می‌دهد تا سن و سال سن داشته باشد تا از خواب بیدار شود و اتاق را ترک کند . "
گری اسمیت , متخصص مطالعات و مدیر مرکز تحقیق و سیاست آسیب در بیمارستان کودکان در سراسر کشور , گفت : " این یافته جدید ما را یک گام به سوی یافتن یک هشدار دود برای کودکان و عملی برای والدین نزدیک‌تر می‌کند . " این مطالعه تایید کرد که یک هشدار صوتی مادران بهتر از یک هشدار صوتی بلند سنتی برای بیدار کردن کودکان است و باعث می‌شود که آن‌ها تحت شرایط معمول خانه فرار کنند . همچنین نشان داد که صدای مادر بدون استفاده از نام اولیه کودک به اندازه کافی موثر بود . این بدین معنی است که یک هشدار می‌تواند برای کودکان متعدد در کنار هم در خانه کار کند . "
مطالعه بر روی کودکان یک ساله متمرکز است , زیرا کودکان زیر ۱۵ سال توسط جامعه ایمنی آتش در نظر گرفته می‌شوند که برای انجام عملیات نجات خود در یک آتش‌سوزی خانه بسیار نابالغ هستند و بنابراین باید به نجات بزرگسالان متکی باشند . نوجوانان ( بالای ۱۰ سال ) همان مشکل را به عنوان بچه‌های کوچک‌تر در بیداری با آژیر خطر دود بالا تجربه نمی‌کنند .
تحقیقات آینده شامل ارزیابی نقش صدای مادر در مقابل صدای زنانه یا مردانه و مقایسه صدا با صدای آهسته آهسته می‌باشد . یک هشدار برای بیدار کردن کودکان نیز در میان بزرگسالان مورد آزمایش قرار خواهد گرفت . اگر هشدار در میان تمام گروه‌های سنی موثر باشد , کاربرد و کاربرد آن را افزایش خواهد داد . تیم تحقیقاتی متعهد به کاهش آسیب‌های ناشی از آتش‌سوزی و مرگ در میان کودکان برای انجام عملیات نجات است . محققان تمامی خانواده‌ها را به استفاده از هشدار دود سنتی به عنوان توصیه برای ادامه تحقیقات ترغیب می‌کنند .
زمانی که بیماران نفس‌های کوتاه را تجربه می‌کنند , آپنه خواب بیشتری دارد.
یافته‌ها می‌توانند پیش‌گیری از اثرات طولانی‌مدت سلامت را بهبود بخشند
منبع :
دانشگاه علوم پزشکی ارگان
خلاصه :
براساس یک مطالعه جدید , بیماران مبتلا به آپنه خواب که مدت کوتاهی در تنفس خود دارند در معرض خطر مرگ قرار دارند . این یافته می‌تواند به پزشکان کمک کند تا از مرگ و میر طولانی‌مدت مرتبط با آپنه انسدادی خواب جلوگیری کنند .
براساس مطالعه‌ای که در مجله آمریکایی پزشکی و مراقبت‌های ویژه آمریکا منتشر شد , بیمارانی که آپنه کوتاهی در تنفس دارند , در خطر مرگ هستند .
متیو پی . باتلر , استادیار علوم اعصاب رفتاری در دانشکده پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اورگون در دانشگاه علوم پزشکی اورگون . در این تحقیق , " باتلر " با همکاران " وست " و " بریگام یانگ " هم‌کاری کرد .
گرفتگی تنفس وقتی رخ می‌دهد که عضلات گردن به صورت پراکنده استراحت کرده و راه هوایی بیمار را در طول خواب مسدود کنند . این بیماری با تعدادی ناخوشی‌ها از جمله فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی در ارتباط است و خطر مرگ را افزایش می‌دهد .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 198 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 21:18

آدنوزین به مدت طولانی به عنوان بخشی از کمبود انرژی نسبی شناخته شده‌است . اگرچه آگونیست های گیرنده آدنوزین به شدت خواب را تحریک می‌کنند , اثرات نامطلوب آن مانع از کاربرد آن‌ها در درمان اختلالات خواب می‌شود . محققان در موسسه بین‌المللی طب خواب تلفیقی در دانشگاه تهران موفق به شناسایی اولین مدولاتور مثبت در گیرنده آدنوزینی a1 شدند و نشان دادند که افزایش سیگنال دهی گیرنده nmda باعث خواب می‌شود که با امواج مغزی آهسته و با ولتاژ بالا شناخته می‌شود . یک تعدیل‌کننده مثبت ممکن است پاسخ‌های گیرنده فیزیولوژی انتخابی را تحریک کند , زیرا برخلاف یک آگونیست گیرنده استروژن , اعمال آن محدود به زمان و جایی است که آدنوزین در آن آزاد می‌شود . مصطفی کمال , نویسنده اول این روزنامه , می‌گوید : " ما بر این باور هستیم که باید در جهت خواب به افراد مبتلا به اختلالات خواب کمک کند . "
اگر چه موش‌ها شایع‌ترین ارگانیسم مدل بیماری انسان هستند , اما اغلب برای پیش‌بینی نتایج مطالعه انسان قابل‌اعتماد نیستند . بنابراین , " بسیاری از موانع بر سر ایجاد یک داروی جدید برای درمان بی‌خوابی در انسان باقی می‌مانند , اما ما معتقدیم که کشف ما توسعه قرص خواب نسل بعدی را باز خواهد کرد . یکی دیگر از مولفین این مقاله توضیح داد : " یکی دیگر از نویسندگان برجسته این مقاله است . "
آژیرهای خطر دود با استفاده از صدای مادر برای کودکان بهتر از آژیرهای صوتی بالا
گنجاندن نام کودک در پیغام هشدار , اثربخشی هشدار را بهبود نمی‌دهد
منبع :
بیمارستان کودکان در سراسر کشور
خلاصه :
محققان ویژگی‌های چهار هشدار دود مختلف را بررسی کردند تا مشخص کنند کدام کدام برای بیدار کردن کودکان بهتر کار می‌کنند . محققان دریافتند که یک کودک خفته در حدود سه برابر بیشتر از صدای آژیر خطر بیدار می‌شود .
زمانی که آتش‌سوزی در شب اتفاق می‌افتد در حالی که مردم خواب هستند , احتمال وقوع مرگ و میر بیشتر است . آژیرهای خطر دود برای جلوگیری از این مرگ مهم هستند , با این حال بسیاری از کودکان کم‌سن و سال بیدار نمی‌شوند . در مطالعه‌ای که امروز در مجله پزشکی اطفال منتشر شد , محققان در مرکز تحقیقات و سیاست آسیب و مرکز اختلالات خواب در بیمارستان کودکان در سراسر کشور ویژگی‌های چهار هشدار دود مختلف را بررسی کردند تا مشخص شود کدام یک از آن‌ها برای بیدار کردن کودکان بهتر عمل می‌کنند . آن‌ها سه هشدار را آزمایش کردند که از صدای مادر به علاوه آژیر خطر دود بالا استفاده می‌کردند . این تحقیق شامل ۱۱ کودک زیر ۱۸ سال بود که در مرکز تحقیقات خواب در کلمبوس , اوهایو مورد مطالعه قرار گرفتند.
محققان دریافتند که یک کودک خفته در حدود سه برابر بیشتر از صدای آژیر خطر بیدار می‌شود . آژیرهای خطر با استفاده از صدای مادر 18 / 12 % از کودکان را بیدار کرد و باعث شد تا " فرار " از اتاق‌خواب به " فرار " از اتاق‌خواب منجر شود , در حالی که این صدای آژیر خطر را بیدار کرد . این مطالعه همچنین تاثیر هشدارهای مختلف را در مدت‌زمان لازم برای خروج کودکان از اتاق‌خواب مورد بررسی قرار داد . در آتش واقعی , ثانیه می‌تواند تفاوت ایجاد کند . اگر کودک بیدار می‌شود اما خیلی طول می‌کشد تا یک ساختمان سوخته را ترک کند , آسیب‌های جدی یا مرگ رخ دهد . زمان میانه برای فرار برای هشدار صوتی با صدای بلند مدت چند ثانیه بود - - تقریبا ً ۵ دقیقه - - در حالی که زمان میانه برای فرار از صدا تا چند ثانیه بود . از آنجا که مغز انسان با صدای نام خودمان , حتی در طول خواب , واکنش متفاوتی نشان می‌دهد , محققان می‌خواستند آزمایش کنند که آیا اولین نام کودک در پیام هشدار , باعث تفاوت در اثربخشی آژیر شده‌است یا خیر.

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 21:17

جین اس گفت : " اهمیت کیفیت خواب خوب اغلب در ورزش‌کاران جوان دست‌کم گرفته می‌شود . " Chung ، MD ، نویسنده اصلی چکیده و پزشک متخصص ورزشی در بیمارستان کودکان تگزاس در تگزاس ، می‌گوید : " خواب تنها برای سلامت جسمی ، ذهنی و شناختی مهم نیست ، بلکه به نظر می‌رسد نقش محوری در بهبود مغز پس از ضربه مغزی ناشی از ورزش ایفا می‌کند ."
نتایج نظرسنجی نشان داد که ۷۳ درصد ورزش‌کاران دارای کیفیت خواب خوب در بازدید اولیه کلینیک خود بودند در حالی که ۲۷ درصد کیفیت خواب ضعیفی را نشان می‌دادند . دختران به احتمال قوی دارای کیفیت خواب ضعیفی نسبت به پسران بودند . ورزشکارانی که کیفیت خواب ضعیفی دارند گزارش دادند که دو ( ۲ ) شدت علائم مشاهده‌شده در کلینیک اول آن‌ها و سه ( ۳ ) شدت علائم مشاهده‌شده در رابطه ۳ ماهه آن‌ها در مقایسه با آن‌هایی که کیفیت خواب خوب دارند، اما هر دو گروه در طول زمان بهبود پیدا کرده‌اند.
نویسندگان امیدوارند که این اطلاعات متخصص بالینی را تشویق کند تا درباره ضربه مغزی پس از ضربه سوال کنند و از این اطلاعات برای تشویق عادات خواب خوب و نیز شناسایی ورزشکارانی که ممکن است در معرض خطر برای دوره بهبود طولانی‌تر باشند ، استفاده کنند .
دکتر چونگ گفت : " تامین کنندگان مراقبت‌های بهداشتی و بهداشتی که در مراقبت ورزش‌کاران جوان دست دارند باید بر اهمیت کیفیت خواب خوب و بهداشت خواب برای سلامت کلی ، عملکرد و ریکاوری تاکید کنند .
یک مسیر درمانی جدید برای درمان بی‌خوابی
مبدا :
دانشگاه of
خلاصه :
Insomnia یکی از بزرگ‌ترین مشکلات خواب در سراسر جهان است . با این حال ، most داروهای تجویز شده برای درمان بی‌خوابی از طیف وسیعی از تاثیرات زیان‌آور رنج می‌برند . محققان در شناسایی اولین مدولاتور allosteric مثبت برای گیرنده‌های adenosine موفق شده‌اند و دریافت که بدون تاثیر گذاشتن بر عملکرد قلبی عروقی ، برخلاف agonists گیرنده کلاسیک ، باعث خواب می‌شود . کشف آن‌ها ممکن است توسعه قرص خواب نسل بعدی را باز کند .
Insomnia یکی از بزرگ‌ترین مشکلات خواب با شیوع تخمین زده‌شده ۱۰ درصد در جمعیت عمومی و ۳۰ درصد در جمعیت مسن می‌باشد . علاوه بر این ، بی‌خوابی اغلب با طیف گسترده‌ای از اختلالات روانی از جمله افسردگی و افسردگی رخ می‌دهد . The عوامل تجویز شده برای درمان بی‌خوابی ، benzodiazepines و non هستند ، که سیستم عصبی مرکزی است که برای افزایش سیگنال دهی انتقال‌دهنده عصبی بازدارنده ، γ - aminobutyric اسید وجود دارد . با این حال ، این داروها با طیف وسیعی از اثرات زیان‌آور ، از جمله استراحت ماهیچه‌ای ، بی‌خوابی ارتجاعی ، تغییرات در اشتها ، اثرات next ، اثرات amnesic ، و توسعه تحمل و وابستگی مواد مخدر به ستوه آمده‌اند . یک مقاله جدید منتشر شده در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸ در ژورنال Neuropharmacology دریافته است که افزایش سیگنال دهی درونی گیرنده‌های adenosine ممکن است یک استراتژی جایگزین برای درمان بی‌خوابی باشد .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 201 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 21:17

اختلالات خواب با بسیاری از اختلالات مغزی از جمله اضطراب , اضطراب و آسیب مغزی مرتبط است . در حالی که این اختلالات گاهی به عنوان یک اثر جانبی از اختلالات مغزی دیده می‌شوند , یافته‌های جدیدی که امروز ارائه شده‌است نشان می‌دهد که چرخه‌های خواب - بیداری نیز می‌توانند باعث آسیب‌های مغزی شوند . مطالعات در علوم اعصاب , نشست سالانه جامعه علوم اعصاب ارایه شده‌است .
محققان در پی کشف راه‌های جدید برای پیش‌گیری و کاهش اختلالات مانند آلزایمر و اضطراب هستند . کار جدید بر اهمیت ساخت خواب سالم تاکید دارد .
تظاهرات امروز نشان می‌دهد :
اولین نگاه به ضربه مغزی پس از دوره‌های طولانی محرومیت از خواب , این است که صدمات مغزی باعث اختلال در ریتم شبانه‌روزی و کاهش خواب ترمیمی می‌شوند . 3 .
مکانیسم‌های مغز که زمینه‌ساز افزایش اضطراب در میان افراد محروم از خواب هستند , نشان می‌دهند که خواب عمیق عمیق برای آرام کردن مناطق مغزی بیش فعال نیاز است . ( خنده )
نقش جدیدی در یک ژن ساعت شبانه‌روزی در سلول‌های مغز به نام آستروسیت وجود دارد که حاکی از اختلال در ریتم‌های شبانه‌روزی سلولی است که باعث تشدید و تشدید پاتولوژی آلزایمر می‌شود . ( برایان صحبت , انتزاعی ) .
مدیر کنفرانس مطبوعاتی گفت : " مطالعاتی که امروز ارائه شده‌اند به درک ما از اینکه چرا خواب در بسیاری از بیماران مختل شده‌است کمک می‌کند . " آن‌ها همچنین پیشنهاد می‌کنند که درمان‌های متمرکز بر خواب مانند درمان‌ها برای تنظیم ریتم شبانه‌روزی , ممکن است در پیش‌گیری یا درمان طیف وسیعی از بیماری‌ها از جمله آلزایمر و اختلال اضطراب مفید باشند و علاوه بر این بر نیاز حیاتی خواب خوب برای سلامتی همه تاکید دارند . "
کیفیت خواب خوب باعث بهبودی بهتر پس از ضربه مغزی می‌شود
منبع :
آکادمی پزشکی اطفال آمریکا
خلاصه :
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که خواب تنها برای سلامت جسمی , روانی و شناختی مهم نیست , بلکه به نظر می‌رسد نقش محوری در بهبودی مغز پس از ضربه مغزی ناشی از ورزش دارد .
یک مطالعه جدید نشان داد که ورزش‌کاران جوان که کیفیت خواب خوبی دارند پس از تحمل ضربه مغزی بیش از دو هفته بهبود می‌یابند . آن‌هایی که کیفیت خواب خوب ندارند اغلب طولانی‌تر از چند روز طول می‌کشند .
این مطالعه چکیده : " ارتباط بین کیفیت خواب و بهبودی پس از ضربه مغزی ناشی از ورزش در جمعیت کودکان " در آکادمی علوم پزشکی اطفال آمریکا, کنفرانس ملی و نمایشگاه در اورلاندو ارائه خواهد شد . محققان در بیمارستان آیین اسکاتلندی تگزاس برای کودکان داده‌ها را از چهار کلینیک سرپایی در شمال تگزاس مورد بررسی قرار دادند که در درمان ضربات مغزی تخصص داشتند و سوابق ورزش‌کاران آسیب‌دیده شنوایی که دچار ضربه مغزی مرتبط با ورزش بودند را بین ۶ اکتبر تا ۲۲ ژوئن تحلیل کردند .
محققان با درخواست از آن‌ها برای تکمیل پرسشنامه رایج خواب , به کیفیت خواب کلی این ورزش‌کاران جوان نگاه کردند . آن دسته از ورزشکارانی که امتیاز پنج یا کم‌تر را گزارش کردند , کیفیت خواب خوبی داشتند و به طور کلی علائم ضربه مغزی خود را ظرف دو هفته برطرف کردند . آن دسته از ورزشکارانی که امتیاز شش یا بیشتر را گزارش کردند , کیفیت خواب ضعیفی داشتند و مدت طولانی ‌تری داشتند , اغلب اوقات بیشتر از یک ماه .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 189 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 21:15

Screens در حال حاضر یک نقطه از دوران کودکی مدرن هستند . و هنگامی که جوانان زمان بیشتری را صرف دستگاه‌های الکترونیکی می‌کنند ، اثرات این فعالیت‌های دیجیتال ، نگرانی رایج بین والدین ، مراقبان ، و سیاست گذاران شده‌است . تحقیقات نشان می‌دهند که بین ۵۰ تا ۹۰ % کودکان زیر سن مدرسه ممکن است به اندازه کافی خواب نباشند ، درخواست‌هایی را که استفاده از تکنولوژی ممکن است مورد سرزنش قرار گیرد ، برانگیخته است . با این حال ، یافته‌های تحقیق جدید موسسه اینترنت آکسفورد در دانشگاه آکسفورد نشان داده‌است که زمان نمایش تاثیر بسیار کمی بر روی خواب children's دارد .
این مطالعه با استفاده از داده‌های تحقیق ملی آمریکا در سال ۲۰۱۶ در مورد بهداشت Children's انجام شد . والدین از سراسر کشور بررسی‌های خود گزارش خود را بر روی خود ، فرزندان و خانواده خود انجام دادند .
پروفسور اندرو Przybylski مولف مطالعه منتشر شده در مجله پزشکان اطفال می‌گوید : " یافته‌ها حاکی از آن هستند که رابطه بین خواب و استفاده از صفحه در کودکان بسیار کم است .
در شرایط عملی ، در حالی که همبستگی بین زمان نمایش و خواب در کودکان وجود دارد ، ممکن است بسیار کوچک باشد تا تفاوت قابل‌توجهی در خواب child's ایجاد کند . به عنوان مثال ، هنگامی که شما میانگین خواب شبانه یک نوجوان با استفاده از تکنولوژی را مقایسه می‌کنید ( در ۸ ساعت ، ۵۱ دقیقه ) با یک نوجوان که ۸ ساعت در روز به صفحه نمایش اختصاص دارد ( در ۸ ساعت ، ۲۱ دقیقه ) ، تفاوت کلی ناچیز است . عوامل شناخته‌شده‌ای مانند اوایل روز مدرسه تاثیر بزرگ‌تری بر خواب دوران کودکی دارند .
Przybylski می‌گوید : " این نشان می‌دهد که وقتی نوبت به کودکان و خواب آن‌ها می‌رسد باید به متغیرهای دیگر نگاه کنیم . " تحلیل در این مطالعه نشان داد که متغیرهای درون خانواده و خانواده به طور قابل‌توجهی با استفاده از خواب و پیامدهای خواب همراه هستند ."
Przybylski می‌گوید : " در حالی که رابطه بین صفحات نمایش و خواب در آنجا وجود دارد ، ما باید از ذره‌بین آنچه که عملا ً قابل‌توجه است ، نگاهی بیندازیم ، در حالی که تاثیر صفحات نمونه کوچک‌تر می‌تواند مثبت کاذب باشد - - نتایجی که از تاثیری که در واقعیت وجود ندارد را پشتیبانی می‌کند ."
گام بعدی از این جا ، تحقیق بر روی مکانیزم‌های دقیقی است که صفحات دیجیتالی را به خواب پیوند می‌دهد . Przybylski می‌گوید : " اگرچه فن‌آوری‌ها و ابزارهای مربوط به اصطلاح " نور آبی " در مشکلات خواب دخیل بوده‌اند ، اما مشخص نیست که آیا نقش علی مهمی ایفا می‌کند یا خیر .
ریتم شبانه‌روزی ممکن است اضطراب را تحریک کرده و اختلالات مغزی را تشدید کند .
مطالعات جدید نقش حیاتی خواب سالم و نقش قدرتمند تنظیم ریتم شبانه‌روزی در مغز را نشان می‌دهد.
مبدا :
جامعه علم اعصاب
خلاصه :
اختلالات خواب با بسیاری از اختلالات مغزی از جمله اضطراب ، اضطراب و آسیب مغزی ناشی از ضربه همراه هستند . در حالی که این اختلالات گاهی به عنوان اثر جانبی اختلالات مغزی در نظر گرفته می‌شوند ، یافته‌های جدید نشان می‌دهند که چرخه خواب بیدار - بیداری می‌تواند منجر به آسیب‌شناسی مغز نیز شود . این مطالعات در علم اعصاب سال ۲۰۱۸ ، جلسه سالانه انجمن علوم عصبی و بزرگ‌ترین منبع اخبار نوظهور در مورد علم و سلامت مغز ارائه شده‌است .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 206 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 21:14

فیلیپس و همکارانش یک پروتز صوتی را توسعه داده‌اند که تحریک الکتریکی را به سیال درون کانال‌های نیمه گرد گوش تحویل می‌دهد . در واقع تحریک سیال باعث می‌شود که مغز باور کند که بدن در جهت خاصی حرکت می‌کند یا جابجا می‌شود . سپس این باعث می‌شود که یک واکنش postural جبرانی به تثبیت وضعیت و در نتیجه کمک به بازیابی تعادل کمک کند.
برای مطالعه آن‌ها ، این پروتز در گوش چهار فرد مبتلا به بیماری Meniere's دراز مدت و درجات متفاوتی از فقدان شنوایی قرار داده شد که در برابر استراتژی‌های مدیریتی دیگر مقاوم بود . بعد از ارزیابی کامل هر عملکرد دهلیزی ، عملکرد چشم آن‌ها در پاسخ به تحریک الکتریکی همراه با واکنش postural آن‌ها با چشم باز و بسته اندازه‌گیری شد .
محققان دریافتند که تحریک الکتریکی سیال در مجاری نیمه حلقوی گوش آسیب‌دیده منجر به تغییر حالت بدنی می‌شود که جهت آن وابسته به آن است . با این حال ، هر سوژه واکنش‌های متفاوتی نسبت به تحریک داده‌شده دارد . نویسندگان معتقدند که این امر می‌تواند ناشی از تفاوت‌های کوچک در محل الکترود بین سوژه‌ها باشد . بنابراین تنظیم دقیق و کالیبراسیون فرد برای هر ایمپلنت به منظور موثر بودن مورد نیاز است .
به طور کلی ، نتایج نشان می‌دهند که این نوع از پروتز ممکن است در نهایت یک درمان ممکن برای مسائل تعادل ناشی از بیماری Meniere's باشد . با این حال ، تعداد زیادی از مسائل وجود دارند که پیش از آماده شدن برای استفاده ، نیاز به حل و فصل دارند . فقدان ثبات در جهت و اندازه واکنش نوسان نیازمند مطالعه بیشتر برای حصول اطمینان از این است که هر دست مصنوعی توسعه‌یافته می‌تواند نتایج قابل اطمینانی برای افراد مختلف بدهد .
نویسندگان نتیجه می‌گیرند : " به طور کلی ، یافته‌های ما از امکان یک پروتز دهلیزی برای کنترل تعادل پشتیبانی می‌کند و چالش‌های جدیدی را برای توسعه این فن‌آوری نشان می‌دهد . این مطالعه اولین گام در این مسیر است ."
دانشمندان مکانیزمی را پیدا می‌کنند که منجر به تولید noise و موادی می‌شود که می‌توانند از آن جلوگیری کنند .
مبدا :
دانشکده حقوق سلامت دانشگاه پیتسبورگ
خلاصه :
بر طبق یک مطالعه جدید ، یک داروی epilepsy نشان می‌دهد که در یک مدل حیوانات در پیش‌گیری از رشد پس از قرار گرفتن در معرض سر و صداهای بلند ، از رشد جلوگیری می‌کند . این یافته‌ها برای اولین بار دلیل بروز شرایط مزمن و گاهی ناتوان‌کننده‌ای اتفاق می‌افتد .
با توجه به مطالعه جدید محققان در دانشکده پزشکی دانشگاه پیتسبورگ ، یک داروی epilepsy در یک مدل حیوانات در پیش‌گیری از شیوع بیماری پس از مواجهه با سر و صداهای بلند ، نوید می‌دهد . یافته‌ها ، این هفته را در نسخه آنلاین اولیه مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم گزارش دادند ، که برای اولین بار دلیل بروز شرایط مزمن و گاهی ناتوان‌کننده‌ای اتفاق می‌افتد .
محقق ارشد ، Thanos Tzounopoulos ، استاد هم‌کار و عضو گروه تحقیق شنوایی در دانشکده of ، دانشکده پزشکی "پیت " گفت ، تخمین زده می‌شود که ۵ تا ۱۵ درصد از آمریکایی‌ها صدای سوت زدن ، تق‌تق و دیگر صداهای خیالی of را بشنوند .
او گفت : " هیچ درمانی برای این بیماری وجود ندارد و درمان‌های فعلی مانند کمک‌های شنوایی ، امدادرسانی برای بسیاری از بیماران را فراهم می‌کنند . ما امیدواریم که با شناسایی عوامل اساسی ، ما می‌توانیم مداخلات موثر را توسعه دهیم ."
این تیم بر روی یک ناحیه از مغز متمرکز است که مرکز شنوایی مهم و هسته حلزونی نام دارد . از تحقیق قبلی در یک مدل موشی ، آن‌ها می‌دانستند که tinnitus با بیش‌فعالی سلول‌های DCN ارتباط دارد - - آن‌ها حتی زمانی که هیچ صدای واقعی برای ادراک وجود ندارد ، ایمپالس‌ها را به آتش می‌کشند . برای آزمایش‌ها جدید ، آن‌ها به ویژگی‌های بیوفیزیکی کانال‌های ریز ، به نام کانال‌های KCNQ نگاه کردند که از طریق آن یون‌های پتاسیم در داخل و خارج از سلول حرکت می‌کنند .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 202 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 0:47

نتایج نشان می‌دهد که حیوانات با از دست دادن شنوایی موقت هنوز توانایی شنیدن دقیق صداها در هنگام پوشیدن an در یک گوش را دارند . آن‌ها این کار را با بیش از پیش به نشانه‌های تغییر بدون تغییر شکل بیرونی گوش سالم به دست آوردند . وقتی پلاگ از بین رفت و شنوایی به حالت عادی برگشت ، حیوانات در localising به اندازه کسانی که هرگز از دست دادن شنوایی تجربه نکرده بودند ، خوب بودند .
پروفسور اندرو کینگ ، محقق ارشد موسسه تحقیقات تراست در دانشگاه آکسفورد که ریاست این مطالعه را بر عهده داشت ، توضیح می‌دهد : " نتایج ما نشان می‌دهد که با تجربه ، مغز قادر است استراتژی را تغییر دهد که بسته به اطلاعاتی که در آن زمان در دسترس است ، از آن استفاده می‌کند .
" در طول دوره‌های شنوایی شنوایی در یک گوش - هنگامی که نشانه‌های فضایی با مقایسه صداها در هر گوش به خطر می‌افتند - - مغز بیشتر متکی به نشانه‌های شبح سالم است که از طریق گوش بیرونی فیلتر می‌شوند . اما هنگامی که رسیدگی مجدد برقرار می‌شود ، مغز به استفاده از اطلاعات هر دو گوش برمی گردد تا در جایی که صداها از آنجا می‌آیند ، کار کند ."
نتایج مقایسه با مطالعات قبلی ای که به تاثیرات فقدان شنوایی تحمل پذیر - - به جای تکرار مکرر شنوایی - در رشد مغز - را بررسی کردند . این مطالعات اولیه دریافتند که تغییراتی در مغز ناشی از از دست دادن شنوایی ، حتی زمانی که شنوایی عادی باز می‌گردد ، ادامه دارد .
یافته‌های جدید نشان می‌دهد که تجربه متناوب شنوایی عادی برای حفظ حساسیت به این نشانه‌ها مهم است و می‌تواند استراتژی‌های جدیدی را برای توان‌بخشی افرادی که در کودکی از دست دادن شنوایی تجربه کرده‌اند ، ارایه دهد . علاوه بر این ، پیدا کردن این که نشانه‌های طیفی از گوش بیرونی منبع مهمی از اطلاعات در طول دوره‌های شنوایی هستند ، مفاهیم مهمی برای طراحی سمعک ، به ویژه آن‌هایی که پشت گوش قرار دارند ، دارد .
" دوره‌های Recurring از دست دادن شنوایی در دوران کودکی بسیار رایج هستند . پروفسور کینگ می‌گوید : " این یافته‌ها به ما کمک خواهند کرد روش‌های بهتری برای توان‌بخشی این افراد پیدا کنیم که باید تعداد افرادی را که به دنبال ایجاد مشکلات شنوایی جدی‌تر در زندگی بعدی هستند را محدود کند ."
این مطالعه در مجله بیولوژی فعلی چاپ شده‌است .
کمک به بازیابی تعادل بعد از اختلال گوش داخلی
مبدا :
انتشارات اسپرینگر ساینس +
خلاصه :
یک مطالعه جدید اولین تلاش برای طراحی و تست یک پروتز شنوایی برای کمک به بازیابی تعادل برای افراد مبتلا به بیماری Meniere's را انجام می‌دهد . بسیاری از اختلالات درونی که هم شنوایی و هم تعادل را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند می‌توانند بسیار تضعیف‌کننده باشند و در حال حاضر تا حد زیادی incurable هستند . کاشت حلزونی برای سال‌های زیادی به منظور جایگزینی شنوایی از دست رفته ناشی از آسیب گوش داخلی استفاده شده‌است . با این حال ، تا به امروز ، یک درمان مشابه برای اختلالات تعادل ناشی از بیماری گوش داخلی وجود نداشته است .
بسیاری از اختلالات درونی که هم شنوایی و هم تعادل را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند می‌توانند بسیار تضعیف‌کننده باشند و در حال حاضر تا حد زیادی incurable هستند . ایمپلانت های cochlear برای سالیان متمادی مورد استفاده قرار گرفته‌اند تا شنوایی از دست رفته ناشی از آسیب گوش داخلی را جایگزین کنند . با این حال ، تا به امروز ، یک درمان مشابه برای اختلالات تعادل ناشی از بیماری گوش داخلی وجود نداشته است . یک درمان بالقوه بالقوه ، یک پروتز صوتی قابل کاشت است که به طور مستقیم عصب دهلیزی را به تحریک تحریک الکتریکی فعال می‌کند .
این درمان مصنوعی در یک مطالعه جدید توسط کریستوفر فیلیپس و همکارانش از دانشگاه واشنگتن در سیاتل آمریکا مورد آزمایش قرار گرفت . یافته‌های آن‌ها در نشریه " تحقیقات تجربی مغز " منتشر شده‌است .
بیماری Meniere's اختلال در گوش داخلی است که می‌تواند بر شنوایی و تعادل در درجات مختلف تاثیر بگذارد . علایم مشخصه episodes سرگیجه ، tinnitus ، احساس فشار در گوش‌ها و از دست دادن شنوایی است که به تدریج بدتر می‌شود . اگرچه دارویی وجود دارد که پس از حمله می‌تواند به شما کمک کند ، در حال حاضر هیچ درمانی طولانی‌مدت وجود ندارد که می‌تواند این بیماری را به طور کامل حل کند.

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 228 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 0:47

Oghalai گفت : " ما دریافتیم که آسیب انفجار شبیه چیزی است که ما در طی زمان از مواجهه با نویز کم‌تر می‌بینیم .
Oghalai گفت که بسیاری از تلفات شنوایی حاصل پس از این انفجار در گوش ، در واقع از واکنش ایمنی body's به سلول‌های آسیب‌دیده ایجاد شده‌است . ایجاد بافت زخم برای کمک به التیام آسیب یک مشکل ویژه در گوش است زیرا ارگ برای اجازه دادن به مکانیزم شنوایی برای کار به ارتعاش نیاز دارد . بافت همبند به آن توانایی را جبران می‌کند .
Oghalai گفت : " ممکن است پنجره‌ای وجود داشته باشد که در آن ما می‌توانیم هر چیزی که واکنش التهابی body's درست بعد از انفجار رخ می‌دهد را متوقف کنیم . این کار تحقیقات آینده را تعیین خواهد کرد ."
این مطالعه علاوه بر وزارت دفاع ، توسط موسسه ملی بهداشت ( grants و P۳۰DC۰۱۰۳۶۳ ) و دانشگاه Chosun در کره‌جنوبی تامین شد .
اولین مولف این مطالعه ، سانگ - ایل چو ، استادیار دانشگاه Chosun ، در دانشگاه استنفورد در طول این مطالعه مشغول به کار بود . دیگر نویسندگان استنفورد از students Simon ، Jongmin Baek و دیوید جیکوبز ۶۲ ، دانشمند علوم تحقیقاتی ، MD وانگ ، متخصص پژوهش ، فلیپ وانگ ، مشاور تحقیق ، پاتریک Raphael ، و هماهنگ‌کننده پژوهشی (هومر Abaya ) فارغ‌التحصیل شدند .
بینش‌هایی در نحوه برخورد مغز برای درمان مکرر شنوایی تا گوش چسبی جدید .
مبدا :
اعتماد به اعتماد
خلاصه :
نکات مهم و مهم در مورد این که چگونه مغز برای از دست دادن شنوایی موقت در طول دوران کودکی جبران می‌کند ، از جمله مواردی که معمولا ً توسط کودکان با گوش چسب تجربه می‌شود ، در یک مطالعه تحقیقاتی در سمور آشکار می‌شود . این مطالعه می‌تواند به درمان‌های جدید برای گوش چسب اشاره کند و برای طراحی دستگاه‌های کمکی شنوایی ، پیامدهایی دارد .
نگرش‌هایی در چگونگی جبران کمبود شنوایی موقت در طول دوران کودکی ، از جمله مواردی که معمولا ً توسط کودکان با گوش چسبی تجربه می‌شود ، در یک مطالعه تحقیقاتی در ferrets آشکار شده‌است . مطالعه بااعتماد به نفس Wellcome می‌تواند به درمان‌های جدید برای گوش چسب اشاره کند و برای طراحی دستگاه‌های کمکی شنوایی ، پیامدهایی دارد .
به طور معمول ، مغز کار می‌کند که صداها از طریق اتکا به اطلاعات هر دو گوش در دو طرف سر ، مانند تفاوت در حجم و تاخیر زمانی به گوش می‌رسد . شکل گوش بیرونی نیز به ما کمک می‌کند مکان صداها را با فیلتر کردن صداها از جهات مختلف - به اصطلاح " نشانه‌های طیفی " تفسیر کنیم .
این توانایی برای شناسایی این که صداها از کجا می‌آیند ، نه تنها به ما کمک می‌کند مسیر اشیا متحرک را پیدا کنیم ، بلکه به ما کمک می‌کند منابع صوتی مختلف را در محیط‌های پر سر و صدا تفکیک کنیم .
چسب گوش ، یا رسانه otitis ، یک وضعیت نسبتا ً شایع است که ناشی از ایجاد سیال در گوش میانی است که باعث از دست رفتن شنوایی موقت می‌شود . تا سن ۱۰ سالگی ، هشت تا از ده کودک یک یا چند قسمت از گوش چسب را تجربه خواهند کرد . این روش معمولا ً خود را حل می‌کند، اما موارد جدی‌تر ممکن است به مداخلات نظیر وارد کردن لوله‌ها ( معمولا به عنوان grommets ) برای تخلیه سیال و بازیابی شنوایی نیاز داشته باشند .
اگر فقدان شنوایی پایدار باشد ، با این حال ، حتی پس از بازگشت شنوایی عادی ، می‌تواند منجر به نقص در زندگی بعد شود . این نقص عبارتند از " گوش تنبل " یا "amblyaudia " که مردم را به تقلا برای یافتن صداها یا برداشتن صداها در محیط‌های پر سر و صدا مانند کلاس‌ها یا رستوران‌ها می‌برد .
محققان دانشگاه آکسفورد در دانشگاه آکسفورد از earplugs جدا شدنی استفاده کردند تا در یک گوش در یک گوش ، گم شدن شنوایی موقت را در یک گوش در دو سمور جوان ، تقلید کنند و اثرات گوش چسبی را در کودکان تقلید کنند . سپس تیم توانایی خود را در localise صداها به عنوان بزرگ‌سال و فعالیت اندازه‌گیری شده در مغز مورد آزمایش قرار داد تا ببیند چگونه از دست دادن شنوایی آن‌ها بر رشد آن‌ها تاثیر می‌گذارد .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 243 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 0:46

با استفاده از یک مدل موشی ، مطالعه نشان داد که انفجارهای بلند در واقع باعث آسیب سلولی و سلول‌های عصبی می‌شوند ، به جای آسیب ساختاری ، به حلزون گوش که بخش شنیداری گوش داخلی است . این می‌تواند خبر خوبی برای میلیون ‌ها سرباز و غیر نظامی باشد که پس از زنده ماندن از این بمب‌های ویرانگر ، خسارات شنوایی طولانی‌مدت را متحمل می‌شوند .
جان Oghalai ، دانشیار of و مولف ارشد این مطالعه که در روز ۱ ژوئیه در PLOS یک منتشر شد ، گفت : " به این معنی است که ما می‌توانیم به طور بالقوه تلاش کنیم تا این آسیب را کاهش دهیم ." اگر حلزون گوش ، یک ساختار بسیار ظریف ، در اثر انفجار بزرگ پاره و تکه‌تکه شده باشد، همان گونه که مطالعات پیشین تاکید کرده‌اند ، این آسیب برگشت‌ناپذیر خواهد بود . ( پژوهشگران فرض می‌کنند که آسیب‌هایی که در این مطالعات قبلی مشاهده شد ممکن است ناشی از استفاده از تکنیک‌های تصویر برداری قدیمی‌تر و کم‌تر باشد ) .
Oghalai ، یک متخصص علوم و متخصص بالینی که بیماران را در بیمارستان دانشگاه استنفورد درمان می‌کند و مرکز شنوایی را در بیمارستان لوسیل پاکارد هدایت می‌کند ، گفت : " رایج‌ترین مساله‌ای که سربازان قدیمی را برای شنیدن آن می‌بینیم ، فقدان شنوایی است ."
استفاده فزاینده از وسایل انفجاری دست‌ساز و یا وسایل انفجاری دست‌ساز در سراسر جهان انگیزه‌ای برای این مطالعه جدید ایجاد کرد که در وهله نخست توسط وزارت دفاع آمریکا تامین می‌شد . در میان سربازان قدیمی با معلولیت‌های مرتبط با خدمات ، tinnitus - - یک زنگ ثابت در گوش‌ها - - رایج‌ترین حالت است . فقدان شنوایی ، دومین بیماری شایع است . اما نتایج این مطالعه برای هر کسی که در معرض انفجارهای شدید از منابع دیگر مانند موتورهای جت ، کیسه‌های هوایی یا تیراندازی قرار دارد ، صادق است .
در این مطالعه گفته شده‌است که بیش از ۶۰ درصد از اعضای خدمات ضد حمله زخمی ، tinnitus یا شنوایی شنوایی یا ترکیبی از این افراد هستند . بیست و هشت درصد از تمام پرسنل نظامی درجاتی از از دست دادن پست بازرسی را تجربه کرده‌اند . موثرترین اثر آسیب انفجار به گوش ، از دست رفتن دائمی شنوایی به خاطر ضربه به حلزون گوش است . اما دقیقا ً چگونه این خسارت به خوبی درک نشده است .
گوش‌ها ابزار بسیار شکننده هستند . موج‌های صدا وارد گوش می‌شوند و باعث می‌شود پرده گوش نوسان کند . این ارتعاشات به حلزون گوش در گوش داخلی فرستاده می‌شود که در آن مایع آن‌ها را به ردیف سلول‌های مویی می‌رساند که به نوبه خود فیبرهای عصبی شنوایی را تحریک می‌کنند. سپس این ایمپالس‌ها توسط عصب شنوایی به مغز ارسال می‌شوند و در آنجا به صورت صداها تعبیر می‌شوند .
فقدان شنوایی دائمی از صدای بلند در حدود ۸۵ دسی‌بل آغاز می‌شود ، که نمونه یک خشک‌کن مو و یا یک مخلوط‌کن مواد غذایی است . وسایل انفجاری دست‌ساز دارای سطوح صدا در حال نزدیک شدن به ۱۷۰ دسی‌بل هستند .
آسیب به پرده گوش بعد از انفجارهای بزرگ شایع است ، اما این به راحتی در طی یک امتحان بالینی تشخیص داده می‌شود و معمولا ً می‌تواند خودش را التیام دهد - - یا با عمل جراحی repairable - - و بنابراین معمولا ً علت فقدان شنوایی طولانی‌مدت نیست .
برای مشخص کردن اینکه چه چیزی باعث از دست دادن شنوایی دائمی می‌شود ، محققان استنفورد یک مدل موشی برای مطالعه اثرات انفجارهای سر و صدا در گوش ایجاد کردند .
محققان بعد از آشکارسازی موش anesthetized با انفجارهای شدید ، عملکرد درونی گوش موش را از پرده گوش به حلزون گوش بررسی کردند . گوش‌ها از روز یک تا سه ماه مورد معاینه قرار گرفتند . از اسکنر خرد - CT برای تصویر کشیدن عملکرد گوش بعد از تشریح استفاده شد .
Oghalai گفت : " هنگامی که به داخل حلزون گوش نگاه کردیم ، شاهد از دست رفتن مو - سلول و از دست دادن شنوایی - عصبی بودیم ."
" با یک انفجار بلند ، شما تعداد زیادی از این سلول‌ها را از دست می‌دهید . بسیار خوب است که سلول‌های مویی و سلول‌های عصبی بلافاصله از بین نمی‌روند . این تئوری در حال حاضر این است که اگر گوش با داروهای خاص درست بعد از انفجار درمان شود ، ممکن است آسیب را محدود کند."
مطالعات پیشین بر روی حیوانات بزرگ‌تر نشان داده بود که حلزون گوش پس از قرار گرفتن در معرض انفجار با صدای بلند تکه‌تکه و تکه‌پاره شده‌است . دانشمندان استنفورد این را در مدل موس پیدا نکردند و فرض کردند که استفاده از تکنیک‌های تحقیقاتی قدیمی‌تر ممکن است باعث آسیب شود .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 186 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 0:46

Philine Wangemann ، استاد برجسته دانشگاه و فیزیولوژی کالج دامپزشکی ، و تیم بین‌المللی او نتایج مطالعه آن‌ها را در شماره ماه ژوئیه مجله joual PLOS منتشر کرده‌اند .
Wangemann گفت : " وقتی ژن SLC۲۶A۴ تغییر یافت ، منجر به از دست دادن بیان pendrin می‌شود که باعث تورم گوش داخلی و فقدان شنوایی و حفظ تعادل می‌شود . ما بر روی این ایده کار کردیم که اگر یک دومینو را در زنجیر نگه دارید ، بقیه به ایستادن و عملکرد عادی ادامه می‌دهند . به عبارت دیگر ، اگر بتوانیم حالت مناسب pendrin در کیسه endolymphatic را احیا کنیم و در نتیجه از تورم کیسه جلوگیری کنیم ، این ممکن است از تورم سایر بخش‌های گوش داخلی و شنیدن و حفظ تعادل جلوگیری کند ."
بیش از ۲۸ میلیون نفر در ایالات‌متحده به نوعی از دست دادن شنوایی رنج می‌برند . Wangemann گفت که جهش of یکی از معمول‌ترین اشکال شنوایی در کودکان نه تنها در ایالات‌متحده و اروپا بلکه در چین ، ژاپن و کره است که این تحقیق را در مقیاس جهانی بسیار قابل‌توجه می‌کند .
پایه و اساس مطالعه Wangemann's این است که این بیماری انسانی تا حد زیادی در یک مدل موش جهش‌یافته مقاوم است . SLC۲۶A۴ به طور معمول در حلزونی گوش و نیز اندام‌های شنوایی گوش داخلی و نیز در کیسه endolymphatic یافت می‌شود که بخش non از گوش داخلی است . وقتی موش‌ها فاقد بیان SLC۲۶A۴ هستند ، گوش‌های داخلی آن‌ها در طول رشد و نمو جنین افزایش می‌یابد . این امر منجر به شکست حلزونی و ارگان‌های دهلیزی می‌شود که منجر به ناشنوایی و از دست دادن تعادل می‌شود . بسیاری از سایت‌ها که در آن SLC۲۶A۴ واقع شده‌است ، هدف بازیابی عملکرد را بی‌هوده ساخته‌است ، مگر اینکه برخی از سایت‌ها از دیگران مهم‌تر باشند .
Wangemann گفت : " ما یک موش جهش‌یافته جدید ایجاد کردیم که SLC۲۶A۴ را در کیسه endolymphatic نشان می‌دهد ، اما نه در حلزونی گوش داخلی و یا شنوایی گوش داخلی .
آن بازسازی شنوایی و توازن برای مدت دوره آزمایشی به طول انجامید ، که حاکی از آن است که بازسازی دائمی است .
Wangemann گفت : " مطالعه ما اثبات می‌کند که یک روش درمانی با هدف تعمیر کیسه endolymphatic در طول رشد و نمو جنین کافی است تا یک عمر شنوایی و توازن نرمال برقرار شود ."
در حالی که این یافته‌ها در یک مدل موش ساخته می‌شوند ، Wangemann گفت که در نهایت این ایده ایجاد یک درمان دارویی برای بیماران انسان است ، اما تحقیقات بیشتری لازم است ، از جمله درک چگونگی حمایت از ترشح مایع و نحوه حفظ تعادل ترشح و جذب ، جلوگیری از تورم مضر .
این مطالعه توسط دانشکده پزشکی دامپزشکی در دانشگاه ایالتی کانزاس و با کمک‌های مالی از موسسه ملی بهداشت ، موسسه ملی on و سایر اختلالات ارتباطی ، شبکه فکری کانزاس درباره تعالی تحقیقات پزشکی و منابع دیگر حمایت شد .
گروه وی شامل محققانی از دانشگاه ایالتی کانزاس ، موسسه ملی on و سایر اختلالات ارتباطی ، دانشگاه اروپایی Pompidou و دانشگاه سوربن پاریس ، و دانشگاه یوتا است .
از دست دادن صدای انفجارهای بلند ممکن است قابل‌درمان باشد
مبدا :
مرکز پزشکی دانشگاه استنفورد
خلاصه :
براساس یک مطالعه جدید ، از دست دادن شنوایی دراز مدت از انفجارهای بلند ، مانند انفجار بمب‌های کنار جاده‌ای ، ممکن است همانطور که قبلا ً تصور می‌شد برگشت‌ناپذیر باشد .
براساس مطالعه‌ای که توسط محققان دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد انجام شده‌است ، از دست دادن شنوایی دراز مدت از انفجارهای بلند ، مانند انفجار بمب‌های کنار جاده‌ای ، ممکن است همانطور که قبلا ً تصور می‌شد برگشت‌ناپذیر باشد .

منبع سایت علم روز

مشاوره روانشناسی...
ما را در سایت مشاوره روانشناسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : فهیمه psychology بازدید : 227 تاريخ : يکشنبه 30 دی 1397 ساعت: 0:45